Click here for Myspace Layouts

Thursday, 9 August 2012



Assalamualaikum :)
nama saya Muhammad Izzat Syafiq Bin Abdullah ,
Saya dari Pulau Pinang , Seberang jaya . Saya lahir Di Sungai Pertani .
saya sekolah di SMK Tun Hussein Onn . #aku masih budak budak student lagi :D
saya akan hormat orang yang pandai hormat saya balik .

Terima Kasih Sebab Follow Saya ;) Dan saya Hargainya

302 comments:

  1. Belasah orang macam pengganas tapi jiwang karat rupanya.

    ReplyDelete
  2. Sampah la awak ni , dah jadi gangster pastu nak jiwang pulak ye ^_^

    ReplyDelete
  3. Pergi mampusla budak. Buat orang menyampah

    ReplyDelete
  4. dok buat kahaq...meh nak test!!..mcm sial ja!!

    ReplyDelete
  5. Ape la kcik2 lg dh blasah org ni. Xde belas kesian lgsung. Kalo la adik sndri or abg yg kne cmtu cmne la eh????

    ReplyDelete
  6. woii puki babi...
    erk..lariiii..
    harap kejar sy...sy pon sekolah gak tp sekolah setiawangsa..harap awk dan kanak2 riang awk cari sy ye...
    name sy syafiq...
    cari je terus at area keramat permai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xyah nak bajet hot stuff sngt laa bro.. hang kata hang skola lgkan?? apa kata hang pi perabih study lu.. baru lu sembang kencang... ok bro? ok~~ lg 1.. gmbar DP bertatu tu mmng gmbar hang ker??

      Delete
    2. Ayat kau dahsyat la budak . :)
      Kesian aku tgok , takpe lari la sejauh mungkin .
      Tengok Jauh mana lu Boleh Lari , Brader mana Bole Kesian sama lu .
      Takat itu budak sekolah , kalau lu mau pukul pun wa Rasa Tak payah Nak Upload ke Youtube kot .
      Tapi lu kan " HotStuff " , Perlukan Perhatian kan ?
      Takpe , lu Tunggu kat Tempat lu , Sekarang ni Perhatian semua Sudah Lekat Sama lu .

      hehe , Penang ? Takde la Besar Mana pun :)

      Delete
    3. hehe alolo syafik tomey tomey..ko budak mane syafik? boleh tak kau kasi alamat kau kt aku..ala aku tak cam laa takat tgok gmbar kau jee..aku nak berkenalan ngan kau..nak jentik cubit2 manjee2 jee hehe alaa kau ganaz kan..kau agkot la geng kau bnyak mane pon..ku reply tau komen aku ney..bak almat kau aku nak cari kau..aku mmg bernafsu kt bdak2 baru nak up ney hehe lap u syafik

      Delete
  7. woi babi pelir kecittttttt,dhla hudoh..buli orang,,,kau akan mati terseksa monyetttttttt...fuck u

    ReplyDelete
  8. Kau akan jumpa tau xxx,,,mti fuck u

    ReplyDelete
  9. kau dengan geng kau akan masuk skolah juvana..aku nak tengok kau n geng2 kau tu kna blasah plak..bodoh!!!..buat kerja xpikir msa depan..

    ReplyDelete
  10. butoh pak hang la weyh.. bajet2 gangster plak dkat skolah.. ko dah sunat ke blom ni?

    ReplyDelete
  11. Setiap org akn buat silap dlm dunie..smue x perfect.ak pun penah fuck up..tpi bt silap cmne pun..hukuman ttp kne..bab 2 yg ajar ko tok mse depan..hrp bile ko da kene..ubahla ap yg ptut..ko skola lg..jauh lgi idup 2..klo ikot hti ak..mmg nk mki ko..tp xde gune gak..ubahla dik ap yg ptut..

    ReplyDelete
  12. pembuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  13. biar ko kna liwat dlm sekolah juvana nanti sial!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi kak long... Dh lain mcm tue...

      Delete
  14. kebykkn korg sumer pn xde beza. maki. sumpah seranah org.. astafirrullah..mari sma2 berubah jd lebh baik. insyaallah

    ReplyDelete
  15. saya akan hormat org yg hormat saya !!! puih! hormat ke tu budak baru nak up !

    ReplyDelete
  16. Aku report ko kt polis wei
    nak belasah aku x?
    Hak hak hak

    ReplyDelete
  17. Salam gengster, maklumat anda telah dipanjangkan ke Cawangan Siasatan Jenayah IPD. Sila tunggu dirumah untuk diambil keterangan ya. P

    BERANI BUAT BERANI TANGGUNG... LEPAS NIH SIAPLA PUNGGUNG.

    ReplyDelete
  18. pewitttt...........!!!! nama lu dah femes satu malaysia bro..... 2 3 hari sure masuk buletin utama.... tapi muka lu kene blur laa sebab budak2 bawah umur.. takut malu mak apak lu... tapi.. lu blasah budak tu..wa rasa lu patut masuk tv..kasi tau satu malaysia lu gangster celopp!!! terbaekkk

    ReplyDelete
  19. Sumpah bila aku jumpa kau dekat luar aku pukul kau dengan batang besi :)
    Kau jgn fikir kau selamat lahanat ;)

    ReplyDelete
  20. Terbaik -.- nak buli kasi angkat sendiri punya size bukan dengan itu budak yg x berdaya

    ReplyDelete
  21. mak bpak ko msti mcm ni kn.jmpe kt mane pnyepak ko mak

    ReplyDelete
  22. bodoh pnya budak...blajaq pn ke parit....

    ReplyDelete
  23. Kau nak org hormat kau? Meh aku hormatkan kau dalam SEKOLAH JUVANA. Aku buat laporan polis kat kau PEMBULI!

    ReplyDelete
  24. "Saya akan hormat orang yang pandai hormat saya balik ."
    pale hotak hang ek, statment macam puki.

    ReplyDelete
  25. femes akhirnyer blog ko dik..
    just pukul budak, rakam gne henset pastu upload..
    jap je dah femes.. maybe polis pun tgh cari ko nak mintak autograph..

    btw akak nyer blog berjanggut nk femes camni..
    congrats..

    ReplyDelete
  26. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sini ek.....nak kecik2 dah tunjuk hebat...
    tunggu abg polis datang ajak minum2,ek....

    ReplyDelete
  27. Ang nak tunjuk tra la konon... tumbuk orang tak balas balik mcm tumbuk bantai la... bodo la hang ni... kalau samseng p lawan dengan orang nk lawan... bukan budak mcm tu... sial la ang ni... samseng taik kucing....

    ReplyDelete
  28. bodo nk mmpus..bajet gngster..bkan main ko buli bdk tu eh..

    ReplyDelete
  29. Mai amek dia ni polissss.... ajaq sikit dia ni tentang samseng..huhu

    ReplyDelete
  30. lu nak dtg sekolah esok lusa hati2 la beb... org yg lu belasah tu bukan kesorangan.... lu bkn dewa mkn api pun. sekadar samseng celop.

    ReplyDelete
  31. Sial punya pembuli.. Mampus ko klu aku jmpa..!!

    ReplyDelete
  32. hai arnab . . .aq nak jmpe kau . . .nak bgi hi-5 kt muke ko . . .gangster yg hampeh. . .abes la ko . . .sat g polis datang ko. .

    ReplyDelete
  33. nak settle kes nie sendiri hang hebat la.. boleh wa join skali x?

    ReplyDelete
  34. Budak bodoh. pi buat kerja x pki kpala hotak, pi pki kpala lutut. Hang igt budak yg hang pukui tu xdak mak bapak ka? Hang buat malu pada mak bapak hang tau x? Cuba pikiaq anak hang kena tibai trok cm mana hang tibai budak tu, apa hang rasa? Tok sah la nk jadi bangang sgt smpai baik dan buruk x reti nk bezakan

    ReplyDelete
  35. Ramainya yg nak ke lokap ngan budak ni. Hebat komen masing2. Gengster gak ke.? Bio la polis buat kerja.

    ReplyDelete
  36. Haha. Mampos la kauuuuu. Bebajet gangster. Dah la belasah ramai2, yg dibelasah pun x melawan. Puiiiii! Memalukan. Ni baru betul gangster celop. Haha

    ReplyDelete
  37. ko ni bodoh ke ape? kecik2 dah buat hal. masuk tunas bakti tau la ko kena liwat, baru ko tau lubang langit tu besa kecik.

    ReplyDelete
  38. kau tak hensem pun...kecik2 taknak mampus..dah besar menyusahkan mak bapak jerr...

    ReplyDelete
  39. hahah Gangster budak melayu...adoi...huhu...cakap n kawan kawan ko..potong telor la bagi anjing makan...hahhaah..apa ye bangsat la melayu mcm ko...baru je tumbuh bulu...dah tunjuk gangster...

    ReplyDelete
  40. owh... ni la budak bangang tu.. org suruh belajar kau sebok nk tunjuk samseng.. kalau kau xberjaya dalam hidup.. jgn nk salahkan org... mmg layak utk kau!

    ReplyDelete
  41. pegi mintk maaf kat budak yg ko blasah tu..ko ingt die tunggul ke...aishhhh..kecik2 nk jd gangster,,,

    ReplyDelete
  42. Ang jaga ang..mai belah b.m aku pijak ang pulak..suka2 ati ja nk blasah org.. jiwa love2 bajet gangster... gengster taik babi..puiiii

    ReplyDelete
  43. Habisla engko... Hayookk xtau.. Pulis datang.. Zzzzzzz

    ReplyDelete
  44. Bangsat punye budak.. Hangpa igt dah bagus sgt ka jd samseng..??? Klu dah kne lempang sekor2 tau nk teriak..

    ReplyDelete
  45. hahaha.. bdak ni ade telur pkul org x lawan je.. wahai awek mamat ni, cari je bf lain.. bdak ni bakal banduan henry gurney la kn..

    ReplyDelete
  46. woi budak bodoh dengan girlfriend kau yang gemukkkkkkk,,,,samseng tahi babi,,,,

    ReplyDelete
  47. Habislah lu . Lu masuk Sekolah Henry Gurney nanti lu taulah nasib lu mat. Jadi mangsa seks luar tabi'e kahkahkah

    ReplyDelete
  48. sembunyi celah daun pun...da x de gunanye...lu da kena la..lu kena dgn permainan lu sendri..buat malu melayu je la...

    ReplyDelete
  49. weyh babi, best ke pukul orang? share sikit pengalaman kat sini.

    ReplyDelete
  50. Blanja pun mak bapak kasi, cam bodoh nak jadi gengster. Masuk lokap baru kau tau langit tinggi rendah bodoh! FY!

    ReplyDelete
  51. aku penah jumpa kau lepak kt lebai sungai petani, isap shisa.. baik ko nyorok cepat.. orang2 wan qaz nak turun cari... mampuih laa kau budak !!

    ReplyDelete
  52. Awasi pungkoq awak kt henry gurney nnti ea..

    ReplyDelete
  53. Kahkahkah... Terbongkar2... Siap lah kau masok sekola jahat... Hahaha

    ReplyDelete
  54. Huduh siak awek lu, same macam lu punya perangai, lu tggu kne baris kat itu skolah juvana la wei, kasi senang berak skit.. phuiii..

    ReplyDelete
  55. kasi patah kaki dia hahahahra

    ReplyDelete
  56. Ni semua chengii! Buat malu je diq oi pukul pukul ni. Aku respect lagi budak kena pukul ni. Sebab dia tak melawan. Ko cakap kawan-kawan ko tak payah nak buat hebat sangat pukul orang. Nasib baik budak tu tak buat report ke hape kalau tak sakit ko.

    ReplyDelete
  57. ko lah segala setan dalam dunia ni...ko ni kalau aku jumpe memang dapat penyakit arr...syok sgt ke buli orang...aku memang pantang tengik budak kene buli ....mak bapak korang memang bangang betull...diorang memang x bg ko didikan agama kat kau....cibai btull...siruuu ade orang mcam kau kt dalam dunia ni...siap lah kau kalau ak jumpe...

    ReplyDelete
  58. Lepas ni ko merasa la dok juvana...abis la ms depan..baik ko bunoh diri drpd polis tangkap ko sumbat msk juvana....

    ReplyDelete
  59. HAHA! tak lama lah hidup kau jahanam . . kau tunggu SMK Tun Hussein Onn tu diam2 . aku datang cari kau !

    ReplyDelete
  60. mat... abes laa ko... memang lunyai laa ko kena balun dgn public nanti... aku pun tak sabar nak balun hang dgn geng hang tu... 3 lawan 1? bapak dayusnya ampa ni... gelap laa masa depan hg.. aku hrp muka hg tak senget benget la kalau nasib hang baik... hikhikhikhik

    ReplyDelete
  61. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  62. Pakcik nak nasihat skit

    Siapkan nama kawan-kawan yang terlibat sama. Kalau boleh dengan alamat dan nombor talipon sekali.

    Kalau Polis datang, senang sikit kerja mereka. Tak larat kat balai nanti kena soal-siasat sorang-sorang.

    Semoa berjaya menjalani peringkat hidup seterusnya walau di mana anda berada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini memang terbaik...xyah nak susahkan org len
      serah je diri..jenis ni jgn bg dok sekolah juvana..bagi jadi tukang bersih penjara seumur hidup ja sambil menginap di sana..

      Delete
  63. orang lain yg lagi jahat pon x lah sebodoh hangpa ni. bangga tak bertempat, kan dah kena.. bodo mcm lembu haram mcm babi!

    ReplyDelete
  64. mat...kalau ko dah masuk henry gurney nanti.. kasi awek ko kat aku boley? nampak sedap je nak rasa cipap dia...

    ReplyDelete
  65. kasihan dengan mak yg melahirkan kau
    mesti dia menangis kalau tau anak dia mcm org x balaja adab.
    dan kasihan ayah kau yg kerja keras cari duet nk besarkan kau!

    kasihan dan kasihan---

    tuhan bagi akal untuk fikir kesian mangsa itu
    kalau nak popular bukan ini caranya

    fikirkanlah-------

    ReplyDelete
  66. Haha..malang r zman hang skolah dh da phone bleh record..nsib baik zmn ak dlu xde..wahaha..padan muke hang

    ReplyDelete
  67. Sohai Kid .. buat malu melayu ja.
    gaduh ramai2 lawan sorg2 such a noob..

    ReplyDelete
  68. kalau anak aku,aku pijakkan je pai mati..sian weyhh mak ko.. encik abdullah lg sedih hidupnyew..tah2 ank luar nikah ko ni..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku syak budak ni memang anak haram... bin pun Abdullah... ntah sape2 mak bapak dia, family dia skrg kutip dia kat tepi jalan... memang dasar anak haram!

      Delete
    2. Amboi statement... X baik...

      Delete
  69. dahsyat video pukul tu...
    ni saje nak promot, anda stress jadi bini nombor dua? jangan sedih,jom blaja TEKNIK PANCUTKAN SUAMI kat blog akak (klik)

    ReplyDelete
  70. haaa, bukan main hebat laa dalam video tu.. chaaih piraaah..'
    nie simpan lahh bodo hang tu tok anak bini nanti bangang !

    ReplyDelete
  71. Perangai buruk, muka buruk, awek pon buruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sungai Petani yaa bkn Sungai Pertani....eja SP bg sopan sikit...skali ngan perangai ang tu bagi senonoh sikit ...dah la bajet comel dalam video...puiii....kalau setakat budak sekolah bajet nak blagak gangster x yah laaa....mcm retarded ja aku tengok kau "bergangster"...sekali lagi...PUIIII

      Delete
  72. Anak haram jadah...kau ingat kau kau bagus sngat ke...babi punya budak...klaw aq jmpa kau mampos lumat...kau buat bdak 2 mcm ptong je kan...susah la ada budak baru nak up mcm kau ni...sial btol la..mke da mcm lahant...bajet2 jambu...tp x dak otak...mampos nnty twu la kau kne blasah ngan mlaikat...baru kau twu sjaowh mane gangster kau..ssssiiiiiaaaaalllll....

    ReplyDelete
  73. famous blog ko,,hahahahahahahanjinnnnn,,,
    weh bangsat,,,kalau 2 adik aku,,ko tengok la macam mana aku balun kepala ko sampai ko dah xkenal muke ko sendiri...budak2 lagi dah tunjuk langsi,,,tuiii la...ko jangan sampai aku nampak ko dekat pulau pinang, aku penampar muka kau,,,telo kecik lagi da tunjuk samsengg...bangang...

    ReplyDelete
  74. satu entri aje..??? macam gampang!!!

    ReplyDelete
  75. bapak kau patut pakai kondom laa dlu..xde la dia lahirkan anak sial yg bodoh, tak bertamadun, pemikiran cetek, x ingat akhirat...kau tgk kt kubur kau nnti...dunia bolehla kau selamat ,akhirat kau msti kantoi punya....baru kau tgk sipa lg besar, kekuatan kau yg sikit tu, atau kekuasaan allah....mampus kau ijat fuck face

    ReplyDelete
  76. Jmpa bg kt aku mmpoih hg...buto dok wt smseng.lubang cacing aku caqi..nakaram...smseng

    ReplyDelete
  77. amboi.. ramai yang emosi.. apapun, jom tenangkan fikiran dengan baca kisah
    "ISTERI KEDUA SANTAU SUAMI?" kat blog akak. klik SINI.

    ReplyDelete
  78. Oi sampah.. samseng sgt kn? Serius rs nk pijak muka kau..

    ReplyDelete
  79. amboi.. ramai yang emosi.. apapun, jom tenangkan fikiran dengan baca kisah
    "ISTERI KEDUA SANTAU SUAMI?" kat blog akak. klik SINI.

    ReplyDelete
  80. So stupid boy...lu jaga la klu masuk kl nti, mmg lunyai aku jumpa ko...lg bodoh ko post video pukul budak tue.. aku kn pastikn ko masuk dlm lokap nti...aku byk member kt bukit aman...so be ready to go to jail...

    ReplyDelete
  81. berani sangat mai la face to face ngan aku bajet gangster.......puihhh

    ReplyDelete
  82. bodoooo org len smseng xde lak nk upload ko bengong pny bdk..hbs la ko kt luar..

    ReplyDelete
  83. habis lah ko..

    Nak bergado meh lawan dengan aku lah..

    ajak kawan2 ko semua..

    aku dah buat repot polis dah ko ni.. haha..

    masuk juvana lah ko.. haha

    ReplyDelete
  84. harap hang nih ambik pengajaran dan bertaubat la. p mintak maaf kat ketua kelas tuh( dia tu patut direspek, cool dan sabar yang hebat)

    Sudah sudah la kutuk dia nih. Tekanan perasaan pulak nanti.

    Jaga Adab na semua

    p/s: PDRM take note :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro x payah, slagi x diajar slagi tu dok camni, tunjuk kuat bile depan geng, sorang sorang kecut telo, humban je dalam gurney kalau nak rasa jadi gagah sangat, kasi ajar.

      Delete
  85. hodoh bodoh awek kau tu. bila dia pakai tudung lagi bertambah hodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. reliks r beb,marah..marah gak..tp bab awek dia tutup aurat,elok pki tudung biarkan la.

      Delete
  86. Berani buat tapi tak berani tanggung .. Haha , typical rempit .. Kau ni buat malu Melayu je .. Belasah orang gila2 pastu delete FB and Twitter kononnya supaya takde trace.. Kau nak lari ke mana ?? Sistem Malaysia maju , kau takleh lari ke mana2 .. Bodoh .. Kau fikir delete account social network orang xleh kesan aa ?? Sekolah simpan maklumat peribadi kaula bodoh ..

    ReplyDelete
  87. amacam best jadi femes ni, hangpa gengster hebat sangat ka? habaq kat kawan hang setakat jadi gangster lapaq balik rumah baik tak payah, duit pun bapak dok bagi dok jadi gengster kat sekolah kerat teloq la woiiiii

    ReplyDelete
  88. Muke skema cam ayam la ko. Baek ko jadi ayam la bangang!

    ReplyDelete
  89. HAMBOI SYOKK AHH JADI FEMES. SMOGA PELINGKUP MASUK LOKAP.

    ReplyDelete
  90. dalam hati aku penuh amarah nak cari kau, nak humban cukup cukup. tapi takpe, harap dengan ugutan 1 Malaysia yang kau dapat, moga kau sedar dik.

    sedar yang kau tu pengecut.

    ReplyDelete
  91. buto pak hang! best, semua tengah cari hang sekarang ni? haha tu la nak jadi gangster sangat. bodoh piang.



    p/s: eh sial la design blog hang ni. nak baca komen org pun payah.

    ReplyDelete
  92. Aku rasa pelajar yg kena pukul tu pon malas nk pukul sial ni..konfem2 menangis kalau kena tumbuk dia nii..haha

    ReplyDelete
  93. ko dah lari masuk hutan ke belum? kahkahkah....

    ReplyDelete
  94. Ha ha ha mkn x lalu, ha ha tido pun x leh lena, ha ha bdn rasa x cecah lantai, ha ha bdn seram sejuk, ha ha duk dlm bilik saja, ha ha tgh cri sekutu diskus apa nak buat, ha ha esk nak jumpa kat mana, ha ha jantung dah laju, ha ha mak panggil sat pun marah, ha ha air mata dah kuar, ha ha esk nak cri spa yg upload video, ha ha nak belasah mamat yg upload pula, ha ha memang bengang kat mamat yg upload, ha ha hp kejap off, kejap on, ha ha rasa kalau boleh ku undurkan putaran dunia, ha ha dah jdi pendiam, ha ha byk lagilah

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaek.... aku rasa memang tu yg budak ni rasa skrg.. padan muka ko mat... ko keluar rumah je org dah tunggu ko kat luar nak kasi pecah kepala ko dgn kawan2 ko...

      Delete
  95. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  96. Awak . :') saya tahu awak masih sayangkan dia tapi saya try jadi terbaik untuk awak . niat saya bukan nak bagi awak lupakan dia . niat saya cuma nak tengok awak bahagia , senyum selalu dan taknak tengok awak sedih . Dulu masa saya tak kenal awak , masa awak couple dengan dia , awak sweet sangat dengan dia . tp bla kita couple berdua . saya tengok kita ni macam tak sesuai pun ada .tapi sya akn jadi yg terbaik untuk awak . saya akn buat apa saja demi awak . saya sayangkan awak . saya harap kita akan kekal sampai mati . saya taknak kerhilangan awak . sebab awak lah satu satunya orang yg saya sayang . Effa Nadheera Binti Asmadi Saya sayang awak sangat sangat :')

    ReplyDelete
  97. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  98. seberang jaya tinggal blah mna...nk jumpa nk minta autograph ni...kasi gift skali :)

    ReplyDelete
  99. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  100. Eloklah..ko dgn pengganas sulu tu ko kurang 1 poin jer..lokap la jwpnyer

    ReplyDelete
  101. hahahaha... lari la kau lpas niii, dasar budak bodoh.. buat pape x pikir dulu, blah la... sesuka hati jekk buat anak org mcm tu.. memalukan mak bapak n sekolah hang ja.. ppuuiiii, tggu polis p jemput ja lah, dasar budak bodoh,buas... kesian kat mak pak hang, ish2... bertaubat la wehhh dok buat keja mcm ni... sakit pulak hati aku tgk video tu, mohon penangkapan segera dilakukan... ambek tindakan yang tegas dekat geng2 pembuli neh..

    ReplyDelete
  102. mat, telo hang da kecut ke belum, hang tggu la satni polis datang sapu hang dengan kawan kawan hang skali, hang nak tunjuk hebat, buto pak hang la, hang rasa la camane kene soal ngn abang polis nnti, hang nak tunjuk terer kan, tu p tunjuk kat abang polis kata hang ni x takut, kaki pukul kalau ade geng sorang sorang telo kecut. hang dengan kluarga hang dengan keturunan hang memang sial sampai hang mati.

    ReplyDelete
  103. woi....nak lari mana????
    http://i.imgur.com/gWEINkh.jpg

    ReplyDelete
  104. ABESLA "STOR KUNYIT" BELAKANG KO TU NANTI... LUNYAI BEB.. SEMINGGU BERAK CIRIT, KIHKIH

    ReplyDelete
  105. klau masuk henry gurney, sabun jatuh jgn kutip ye dik..

    ReplyDelete
  106. eyh budak.. aku xtau la apa nk jadi dkt kau nie.. mcm mana la kau boleh belasah anak org mcm tu.. cuba bygkan kau tukar tmpt dgn dia .. kau pulak yg kena belasah.. mcm mana perasaan kau.. adoih.. aku rasa kalau membebel pnjg2 dkt budak mcm kau nie.. mmg xkan jadi apa..nk kata bebal, xtau lah pulak.. nk kata bodoh, itu pun aku xtau..aishhh... kenapa lah korng perangai mcm beruk makye masing2?? buat kerja xfikir pnjg.. bygkn perasaan mak bapak budak tu tgk ank dia kena belasah macam tu..tapi kau apa peduli kn.. senang ah.. cuba bayangkan mak bapak kau bila tgk nie.. mmg malu oihhh.. satu Malaysia tgh marah dgn kau skrng.. kau rasa kau dh habis gangster ah belasah sorng budak mcm tu?? habis bangga ah??? kau agk2 shamsul yusof nk ambik kau berlakon cerita gangster dia arh lps nie.. kepala hotak kau lah budak oihhhh.. aku xnmpk apa benefit dia kau belasah ank org smpai mcm tu sekali.. and aku xtau apa salah sgt budak tu dkt korng!! aku hangin betul tgk dia kena belasah mcm tu.. korng siap dgn camera.. habis hero la tu?? kau dgn geng2 kau tu toksah dok buat jora lah! hangpa masuk henry gurney baru ada akai masing2.. baru tau langit tinggi rendah!

    ReplyDelete
  107. ooooooooo, ni la lantodak yang ganas habisssss ni yeee? dik, kesiann mak ayah dik. tak pasal pasal dah malukan diri sendiri, malukan mak ayah. semoga satu hari nanti, awak akan jadi manusia yang berguna. tak kemana pon jadi gengster ni.

    ReplyDelete
  108. terkencing dlm seluarlah kau lepas ni....mana mau lari...

    ReplyDelete
  109. laaa bin Abdullah rupenyer.. patut la.....

    ReplyDelete
  110. hahahaha.... telor kasi jaga elok2... jgn sampai kecut masok dlm... hahahaha

    ReplyDelete
  111. Hi adik. Adik ni form bape ye?

    Hmm ni akk nak pesan. I just read ur status that u will give a respect to em back as they give u a respect. But It doesnt look right afterr what u have done to that poor boy. Idk whats ur reason is to pukul him. But ask urself.. did u respect him? So why dont u be a starter to respect others..

    Ok iknow ur stage skrg ni jiwa muda berdrh panas. Everything u do is entertainment for u. But always do remember. There will da consequence everything u done.. like what u did to that poor boy. Never escape from the problems. U did and u need to face it.

    [3:159] akk guess this verse is so sesuai for you. Kembali laa ke jln Allah.. akk doakan adik sdr apa yg awk lakukn ni

    Sbgai khalifah akk dh selesai kerjakan akk tuk berikan pringtan kt awk. Skrg it's ur turn to accept it or not. And also skrg ni awk dgn Allah and that poor boy.

    Cuba byg klau someone did da same thing to ur family mmber -maybe ur futere son- like what u did to him? Mst nak mrh kan? Same goes to other ppl.. Rng2kanlah..

    ReplyDelete
  112. gua nampak casa prima,bermakna rumah lu tak jauh dari rumah gua,bak datang jumpa dkt sutera prima, aku nak bagi penumbok kat muka kau..pukimak perangai

    ReplyDelete
    Replies
    1. cari jew bdk nie, kasi potong dia punya konek kasi anjing mkan..

      Delete
  113. Bangga mak kau dapat anak sial mcam kau..
    aku harap kau plak yg kena buli kt juvana nanti, hahaha..
    selamat maju jaya kt juvana n tgok sapa yg lagi lailang, asah bakat ong bak kau tu kt juvana..hahaha n jngn lupe, awek kau tu kau bagi kat ku eh??bia aku jage elok2..ak janji aku xkan rogol dia..haha

    ReplyDelete
  114. Wow, gangster yg amat. 1 malaysia kenal kau dik. tanggung sendiri perbuatan.

    ReplyDelete
  115. where r you? run away? haha "akan respect kt org yg tau respect kau?" stupid. da malukan bangsa sendiri jgn harap boleh lepas

    ReplyDelete
  116. makin lama mkin bodoh....lu bkn kuat la budak...belasah budak kcik dr u..pa kelas...

    ReplyDelete
  117. Woi jongang..abis la ko ngn mmbrr ko...mampus la lps nie..duk dlm hendry gurny kene liwat jubor..bodoh ko muke nerd nk jadi samseng mase depan ko dah gelap bodo..awek gemuk ko 2 dh confirm kene rampas..psl jubor ko dh x virgin nnti..ko akn jd sial seumur hidup ko..

    ReplyDelete
  118. gangster jiwang siottttttttttttt....hahahaha......gelak guling2 dah ni. memalukan persatuan blogger2 sedunia je ang nih

    ReplyDelete
  119. mati la hang,skrg baru padan muka hang,mari ramai2 kasi physco skit biar dia jadi bengong,hahaha.tapi klu aku jumpa aku nak try power sikit,kuat sgt ker,lan todak konon hahahahahahahaha......

    ReplyDelete
  120. bodoh betul gangster jambu ni. mak bapak hantar pegi sekolah bukan suruh jd samseng. kecik2 xnk mampos. dh besar mnyusahkn org. bodoh betul

    ReplyDelete
  121. lu memang sial. orang mcm lu yg bajet gengster xde sebab tok otg hormat. meh r turun kl lak lan todak oiii. tengok sape hebat sgt

    ReplyDelete
  122. laojin..
    wopin tao ??
    lai2.. kasi wa laggar lu 1 kali.. lu bwak lu pnya geng mali..!!
    lu pkul anak org serupa pkul anak ayam..
    lu mau jadi taiko tai mehh??
    sini wa ajar lu org jadi taiko tai..
    lu orang mari.. lu semua vs 1 (wa) ..

    ReplyDelete
  123. kalo wa x dapat lu x pa..
    lu jgn risau.. lu punya amoi wa pegang maa...
    lu x layak mao sama itu amoi pasal lu manyak takot lo..
    lu kasi itu bawah potong kasi anjing makan maa...

    ReplyDelete
  124. ooooo...ni la muke yg konon samseng sgt 2??adoyaiiiii.....muke jambu2 dah,ade ati nk jd samseng skolah.....amacam bro,dh jd kes polis,xkn gengster goyang kot?xlan todak la mcm ni.....shitttt!!!

    ReplyDelete
  125. hahaha..penang eh, skolah tun husein onn?? ko tggu.. rumah aku dgn skolah kau dkat je weh... ko bru budak sekolah nk tnjuk samseng? ko tunggu...

    ReplyDelete
  126. Xyh nk tjk gangsterla beb!bdk bru nk up,gangster cmne pn dok dlm hlg gangster,biar polis jer bt kje xyh nk tjk gangster ngn bdk bwh umur nie..

    ReplyDelete
  127. yeah! aku akan terajang mak bapak ko sebab salah didik ko.. dan aku akan pastikan aku terajang mak bapak ko depan2 ko..

    ReplyDelete
  128. sila sedia cawat besi... kalau tak hilang teruna....

    ReplyDelete
  129. aku budak penaga..... hg tungguuuuuuuu... dato on ... here i come..... yeee haaaaaaaaa

    ReplyDelete
  130. dok bawah ketiak mak la ko pas ni yee..ni kes waris perangai mak bapak le ni..aku arap ko xkuat rmhla pas ni

    ReplyDelete
  131. hahaha..da dpt dah balasan blasah anak org..baru tau rase

    ReplyDelete
  132. Habis lah kaw budak kecik!!!
    Ahahahaha!!!!

    ReplyDelete
  133. aku balik msia aku cari kau!!!!

    ReplyDelete
  134. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  135. Ape lah salah dak tu smpai ko tibai cam tu..
    Korang mesti tgk cerita juvana..tp korang tgk separuh je kot..tgk la ape balasan yg dieorg dpt bila buat jahat...tu la cam bila amalkan surah koyak ni la jadinya..

    INSAF lah dik oiii!!! JANGAN sia2 kan masa muda mu..

    ReplyDelete
  136. salam jari tengah untuk geng2 macam korang semua... tunggu balasan setimpal ok.. tunggu korang kat dalam...

    ReplyDelete
  137. bodak hingusan telo keci p pukul budak yg tidak melawan..post pun mcm pondan siap ada blog..wei jgn nak tunjuk hebat la..p la lawan dgn gengster..setakan pukul budak tak berdaya memang malu la..aku jumpa ja ko kat mana2..aku belasah ko ramai2..siap lah ko!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  138. bodoh siak ko ni... kalau org lain belasah anak ko camtu apa ko rasa.... otak tak matang keje nak belasah org... ko, & mak bapak ko sama bodoh la aku rasa.. termasuk geng2 ko semua...

    ReplyDelete
  139. ko kalo stay tempat aku...saje je dorang jumpa mayat ko dlm tong sampah..

    ReplyDelete
  140. bertaubatlaa adk...jgn nak berdendam sgt ngam org...

    ReplyDelete
  141. Hey budak..hang mmg bangsat..kalau kena kat family aku hang nyesal seumur hidup.

    ReplyDelete
  142. hey pukimak..konek ko x de ke? 3 lawan 1 kluar jek jantan ko....ade geng mmg sdap laa ko tibai anak orang 2... aku nak ko bawak 2 lg mmbe
    ko tu hadap aku sorang nak tgk camne go die... 0104271149...sembang2 x de ngan aku...ko kol jek...

    ReplyDelete
  143. go to hell,,oops...go to jail first...

    ReplyDelete
  144. IF I EVER FOUND YOU WALKING ON THE ROAD AROUND PENANG, I'LL FUCKING KICK YOUR ASS AND CUT OFF YOUR DICK YOU MOTHERFUCKING ASSHOLES STUPID LOW LIFE. MARK MY WORDS YOU LITTLE SHIT. AND YOUR GIRLFRIEND IS THE HIDEOUS BITCH I'VE EVER SEEN. SCREW YOU.

    ReplyDelete
  145. owh..ni la rupanya bakal orang yang duduk dalam lokap..ok, congrats..takyah belajar tingi2..cita2 ko nak jadi doktor, engineer, pilot..sume dah berkubur..haktuih orang melayu macam ko ni.

    ReplyDelete
  146. welcome to your blog bro....
    oh ijat yg punya rupanya sendiri walau xhensem...
    ko mmg xhensem....ko tgu masuk buletin nnti bro....

    ReplyDelete
  147. Ko dah tak boleh nak lari! PDRM tengah cari ngko dan kroni pembuli yang lain!

    ReplyDelete
  148. nama aku lan..budak2 aku panggil aku lan toooo dak... hahahaha,
    tggu la nanti ***** ko kne sumbat dgn botol air,
    muka hodoh betol

    ReplyDelete
  149. Nk jd gangster sgt ke..
    Mai laa dtg kl tgk...
    Stkt 3 lwn 1 bole laa broo..
    Buat malu org name 'syafiq' je ko ni...

    ReplyDelete
  150. Lauk lah ko. Makan ikut tiub la pasni. nk jd gengster sgt. pasni tgk sapa gengster sapa xgengster. Elak ko pulak kena pukul ramai2. kah2

    ReplyDelete
  151. pui..batang cinonek agi ada nk jadi abg long ke bro?

    ReplyDelete
  152. lu mau lari mana bai semua orang cari lu lu ingat lu bole tutup itu akaun bole lari la puiiii

    ReplyDelete
  153. kalau polis tak dtg cari ko, kami ramai2 dtg bawa ko p balai pois siap dengan bentang carpet merah untuk ko puiiii

    ReplyDelete
  154. WWOOOOOOOIIIII BABI!!!!!!!!!!!!!!
    ANJING BETUL KO!! KO RAMAI2 BERANI LA..PUKIMAK BETUL..MAK BAPAK KO ROMEN TEPI LONGKANG KOT DAPAT ANAK MACAM BABI BAU LONGKANG..AKU DAH MARK MUKA KO, JUMPA JA AKU TAK TUNGGU LAMA, MEMANG AKU PUKUL KO SAMPAI LEMBIK!

    BAGITAU DEKAT KAWAN KO YANG BAJET MUAY THAI TU, MAMPUS AKU KERJAKAN KO!

    ReplyDelete
  155. Kesian mak bapak kau kan.. Dpt anak mcm lakhanat!.. Pakai spek mcm innocent.. Bajet lantodak.. Muka mcm landak..

    ReplyDelete
  156. adui...
    kesian ..
    bykkan bersabar ye..
    jadikan pengalaman ni 1 pengajaran,,
    bagi kaki buli sekolah aka gangster sekolah adalah lebih baik berenti..
    Xde orang suka pembuli nih..sampai ke tua orang menyampah kalo x berubah..

    ReplyDelete
  157. Watch your back!!!.. Kes ko ni even parents msuk campur pon xtentu ko selamat... Public apology pon aku xrase org akan maafkn ko... Ko kena diajar baru ko insaf.. Kalau x.. Gerenti ko akan buat kt org lain

    ReplyDelete
  158. babi apa budak ni. macam ganster sangat tapi muka jambu, jiwang karat macam babi pulak tu. malu sial. baru nak kenal dunia ke? serius cam bangang je aku tengok kau ni.

    adik, ini bukan zaman aku dulu, henpon internet semua takde lagi. zaman sekarang kau buat kerja bangang sekejap je tersebar. lain kali guna otak yang Tuhan bagi bukan guna kepala lutut. oh ya kepala lutut tu bukannya untuk lutut orang lain. pergi la kau melutut balik kat budak yang kau buli, dengan mak bapak dia, dengan mak bapak kau, dengan masyarakat.

    ReplyDelete
  159. https://www.facebook.com/photo.php?v=560895980611683

    ReplyDelete
  160. Moga2 parents budak yang kena buli ni saman ibu bapa si pembuli. Mana pihak sekolah yg sepatot nya memantau budak2 sekolah? Patut fikirkan cara untuk elakkan kes buli disekolah. Dan patut dimasukkan muka2 pembuli di dalam berita dan surat khabar. Bersama gambar ibu bapa mereka. Baru insaf agaknya. Kesian budak2 yang nak belajar tapi mengalami situasi dibuli rakan2. Pembelajaran dan emosi terganggu. Takut nanti jd kes trauma. Tolong kasihan kan pelajar pelajar yang ingin mencari ilmu. Diharapkan pihak berkuasa mengambil serius tentang kes ini.

    ReplyDelete
  161. so you're the one yg buli budak tu pukul hampeh. eh jgn rasa kuat lah zaman sekolah. kau tak tau lagi samseng luar tu hah kuat agi dri kau. ni kena cut sikit kat tgn darah cari mak nangis kat mak. weh taubat lah weh. kau tak kuat. bagitau kawan hang, bak bertaubat. korang mmg bodoh, short minded serta immature. gila malu aku tengok. weh mana nak letak muka? whole malaysia wanted korang aa. jangan nak main hide hide.

    ReplyDelete
  162. Memalukan..sungguh memalukan!
    Nak cakap lebih2 pon tak de guna dah.Ape2 pon cik doakan semoga adik ne burubah..

    ReplyDelete